fredag 11 mars 2011

En lång dag !


vår "lilla" söta Alvar

nu får det att vara bra med fotandet mamsen, fram med bröstet :)

Hej på er,

Idag har det varit en låååång dag, inte ofta jag är vaken så här sent nuförtiden !

Vi har varit en sväng till Mora idag. Det blev en dyr resa, vi bytte nämligen bil! Kändes faktiskt vedmodig att bli av med "min" älskade Honda CRV som vi haft fyra år. Jag är en sån person som fäster sig med bilarna.. Men vi har blivit en riktig Svensson familj, jag med mina fem killar. Kärleken, två pojkar, en hankatt samt en hanhund. Sambon säger att jag "tar så stor plats" så det behövs många killar i familjen :) Hur som helst så hade vi behov av en större bagage därav bilbyte - så blir det när man har en vovve som ser ut som en kalv och väger 45 kilo :D

Det blev såklart även ett besök till butik Slott och Koja (ett måste för mig så fort jag passerar Mora :)) och min ljuskoppsamling utökades med två ljuskoppar varav en med texten havsbris, passar bra till mig som är från finska västkusten!

Innan vi åkte iväg hann jag ta några kort på lilla Alvar (som något geggigt i ena ögat r/t ögoninflammation) samt fortsätta lite med fotandet av butiksnyheterna !

Nu dags för sängen! Imorgon får vi nattbesök av goda vänner från Karlstad :) !

Kram/Ansku

4 kommentarer:

Husprojekt Drömhus sa...

Åååh fin han är lilla Alvar!

Ha en mysig helg med era vänner!

kram
Tiina

Anna-Leena sa...

Åhh vilken sötnos!
Vad fint ni gjort i olivers rum.

Trevlig Helg
Mvh Anna-Leena

kjersti sa...

For en herlig liten skapning:)
Gratulerer med nok en nydelig guttebebis:)

Klem
Kjersti

LOPPISLIV sa...

Ohhh så söt och liten han är er Alvar.

Trevlig söndag önskar jag dig. Kram P