måndag 8 oktober 2012

Nya handdukar på lilltoa !
 

tinek


våfflade handdukar
 
Ovan lite suddiga toaglimtar! Nya handdukar tineK/min butik. Handfat Ikea. Tapet Laura Ashley. Knoppbräda Ylva Skarp. Spegel loppis. Tvål tineK/min butik. Flytande tvål House doctor/min butik.


Hej hopp!

Nya handdukar på lilltoa! Våfflade kökshanddukar i den finfina färgen phantom, älskar´t! Passar förstås även utmärkt att ha i köket :D ! Det som inte syns på bilden är barnens tandborstemugg (vit emaljmugg från min butik den också :)) som brukar stå mellan tvålarna.. ;D

Igår åkte mamsen & papsen tillbaks hem till Finland. Man blir lika ledsen varje gång dom åker och huset känns såååå tomt efteråt.. Fick två finfina Iittalas Kastehelmi ljuslyktor (designat av Oiva Toikka) samt vackra gamla Aino Aalto dessertskålar i glas från kära mamma. Lyckades dessutom precis hitta 4 st till på Tradera, slog till med "köp direkt" på en gång :) Måste visa er de fina skålarna nån dag.. 

Hoppas ni får en skön höstmåndag!

/Ansku

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig det ble:)
Herlig høstfarger:)
Klem Merete

Gabriella sa...

Så fina! Jag som vanligtvis gillar ljusa färger har börjat snegla på de mörka och köpte hem liknande handdukar från åhléns, inte dumt det heller=)