söndag 23 september 2012

Härliga söndag !
 

 
Hej på er!

Ovan Olivers knoppbräda med reg.skylt ståendes på brädan (som ni sett SÅÅÅ måååånga gånger förrut). Denna kombinationen med plankvägg tröttnar jag aldrig på..

Nu har även anskuskammare hittat till Instagram. Känner att jag hänger inte alls med tekniken numera, släpar efter med andra ord :D Men instagram verkar faktiskt toppen och jag känner direkt att jag kommer trivas mer där än hos blogger :) Har dock ingen Iphone (Jooo, ni hör själv - jag släpar verkligen efter..!), men Ipad är ju kanon! Och det där med Iphone är väl nåt jag måste införskaffa snaaart. Dessutom säljer ju min pappa allt sånt i sin Expert butik i Finland, blir nog att önska som julklapp..

Härliga söndagen är här :) Det får bli en "hemmafixardag".. Olof håller på med trappan (äntligen blir vi av med den FULA betongtrappan och får en trätrappa istället, gillar´t!! Själv har jag lite målarprojekt. Ett litet bord med moodboard ska fixas samt gamla duppeldörrar som ska sättas mellan vardagsrum & matrum ska bäras in och tvättas (minns jag rätt så är glaset trasig på ena dörren tyvärr)..

/Ansku

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:)
Så kjempe kult å henge opp buksene på denne måten:)
Likte det veldig godt:)

Klem Merete

Anonym sa...

I stumbled on your blog on http://anskuskammare.blogspot.

com/ and I'm very happy I have. I feel as though you're reading my mind right now.
You come across as knowing a great deal concerning this, like you authored
a textbook on it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit, but other
than that, this is great blog. I will undoubtedly return.


my web page - scc

Anonym sa...

Subsequently after taking a look at several of the blog articles on your website (for almost 2), hrs I genuinely like
your method of running a blog. I saved it as a favorite it into my bookmarks list and will be keeping track in
the near future. Have a look at my blog also and tell me how
you feel.

Also visit my web-site :: united states wall map

Anonym sa...

What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable knowledge on the topic of unpredicted emotions.



my page: lüstern