fredag 6 april 2012

Fotografering av lemonadelådor !










Heippa hej!
.
Jag råkar fortfarande ha några lemonadelådor kvar i butiken (som aldrig hamnat i nätbutiken). Tur väl det, för jag har inte köpt en enda själv sen tidigare. Efter att ha fotat dom så vill jag ha alla! Oliver vill så gärna ha den turkosblåa i sitt rum, så den och en som hamnar i köket ska jag nog köpa själv :) De andra hamnar i nätbutiken inom kort!
.
Nu ska jag ta och måla de två misslyckade "krokhålar" som ni kan se på bilderna  :D. Bortsett från hålen tyckte jag att bilderna blev fina. Man får nog ta och "satsa på" lite mer på fotografering, konkurensen i branschen är numera enorm! Och det är ju så vansinnigt kul att skapa inspirerande bilder. Oftast är det dock tiden som avgör.. sista året har jag ju haft två barn hemma och till veckan börjar jag med mitt sjuksköterskajobb igen :)
.
Det har snöat hemma i Hagfors hela morgonen.. sol och värme vill vi ha :))

Passar på att önska alla en riktigt Glad Påsk !

Kram/Ansku

7 kommentarer:

Anonym sa...

Glad påsk till Er också:)

Kram kram Evelina

Anonym sa...

Hei!

For noen herlige limonade kasser du har:) har du flere av de og hva koster de?
Likte de veldig godt:)
Og for noen herlige og kreative bilder du har tatt med kassene:)
Fortsatt god påske!

Klem Merete

ansku sa...

Merete: finns några stycken på hemsidan under senaste nytt och kostar 339 kr/st.

Kram/A

Millygarden sa...

Nyfiken på muggarna...dom vita?

Passar på och önska en riktigt glad påsk!
Kram marina

Jordgubbar med mjölk sa...

Hej vännen :) Hoppas att ni haft en skön påsk! Kul att höra att det finns fler hustokiga människor. Åh vad jag älskar att smyga runt med bilen :D Önskar såklart att man fick gå in och smyga i vissa hus också ;)

Ha en fin dag! Det börjar nog bli dags för mig att ta tag i dagen! Kram Mimmi

ansku sa...

Marina: muggarna är köpta på Uthuset för några år sedan. Skulle tro att Helena har dom kvar i butikens sortiment.

Kram/A

Helena Helberg sa...

Vilka snygga lådor! Och vilket supermysigt hus ni har :) Ska genast gå in till din nätbutik!