fredag 23 september 2011

Sanningens ögonblick



 Hemma hos oss just nu .. Gaaaah :(((. Alla papper togs fram igår och hamnade på matbordet.. Obs! Det här är bara småglimtar, det är mycket värre i verkligheten ;)

 "Teskåpet" i matrummet är nog det enda som är iordning här hemma just nu..


Heippa hej :))

Jo ni, så här städad är det hemma hos oss just nu. Och vem f*n bryr sig, som sambon säger.. (fast det gör jag, verkligen!) :) Jag plockar och plockar, ändå är det kaos öööööverallt..

Alvar lärde sig att gå mot stöd dagarna innan han blev sju månader, och han är precis överallt kan jag lova. Klättrar på trappan, är duktig på att rumstera skorna i vår lilla hall, går till kattlådan så fort som möjlighet finns med mera..

Stackars Oliver har däremot haft hög feber två gånger inom två veckor utan några andra symtom..

Själv har jag ju"sköldkörtelfel" med massa symtom. Äntligen efter 5 veckors väntan kom jag vidare till Torsby i tisdags och fick medicin. Hade fått tid den 3:e oktober. Förra veckan togs nya prover inför läkarbesöket. I måndags ringde dom och ville jag skulle komma dagen efter - så bort i skogen visade provsvaren.. Sakta, men säkert ska jag bli bättre. Tack och lov! För nu har jag så kort stupi att jag håller på att explodera för det minsta.

KRAM

Ansku

Inga kommentarer: