söndag 11 oktober 2009

Söndag !


Alla andra sover i huset så jag passar på att kika in en snabbis och önskar alla en skön söndag!!
.
Hoppas det slutar att regna så att vi kan fortsätta att städa ute i trädgården. Lika bra att passa på nu då mamma & pappa samt min brorsdotter Josefiina är här. Aldrig fel att få lite hjälp, fniss. Skulle behöva hämta lite mer granris också. Det går åt jätte mycket :) Josefiina och jag ska nog pyssla ihop en krans också. Och sen ska vi baka en kladdkaka, mumsi mums!!

PS. måste snart visa er mina nya underbara tekoppar som jag handlat till mig själv :)


Kram/Ansku

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Ansku!
Hoppas oxå på att det blir bra väder idag så att jag kan vara ute i trädgården:)

Vilka fina saker på bilden! Kammarljusstaken skulle gärna få flytta hem till mig;)

Mmm gott med kladdkaka!

Ha en härlig söndag,

Halein Jenny

LIVS LYST sa...

Kjempe koselig å komme inn i din lyse og fine blogg! Takk for titten og ha en fin søndag du også!

Hilsen Liv ;O)

Millas hem sa...

Superfint allt!!

Kraaam

Maija sa...

Hei,

what a blog! Kiva kun kävi blogissani kylässä ja löysin tieni tänne. Tulen uudestaan!

pysseltanten sa...

Hallojsan....=)))
Oj va länge sen jag kikade in här, känner jag...
Såå många fina bilder...
Såg i ditt förra inlägg, att du börjar snegla mot JULEN...=))
Här såg vi en julfilm ikväll...ELF...=)))
Har även startat en julblogg...
Länk finns på min sida...
Mmm...längtar JÄTTEMYCKE...=)))
Ha en fin kväll..
Kraamizar git

faire un songe sa...

Hello
By coincidence ended up on your blog Inspiring.
I'll definitely visit every one back
Beautiful atmospheric photos
Happy Sunday
Greetings Hetty
Holland