fredag 30 november 2012

Butik Anskus Kammare 5 år & skyltsöndagsöppet !
 

Hej på er!


Jag skulle ha fotat och visat er en vacker vintrig bild, men fick nöja mig med en bild från butikens hemsida.. Alvar är sjuk med hög feber och har idag fått antibiotika mot öroninflammation. Återkommer med mer vintriga/juliga bilder en annan dag :)
 
Hur som helst så idag fyller min lilla butik hela 5 år! Galet vad fort tiden går :)

Nu på söndag den 2/12 håller jag min lilla butik skyltsöndagsöppet mellan kl 16-18 ! Jag bjuder på glögg & pepparkakor ! Varmt välkomna!

Jag firar 5 års jubileum med att erbjuda fraktfritt i nätbutiken för alla beställningar orderärde minst 300 kr fram tills 16:e december!

Skön helg önskar jag er!
 
Kram/Ansku
 

3 kommentarer:

mariasvitabo sa...

Grattis! Skulle gärna ta mig ett besök om jag hade lite mer tid!Får bli lite senare!

Kram Maria

lena sa...

Oj va fort tiden går! Ska försöka att få till ett besök i morrn ;-)

Anonym sa...

Gratulere så mye:)
Skulle så gjerne bodd nærmere for å kunne tatt meg en tur:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete