måndag 29 augusti 2011

Vardagsrum


Lite glimtar från vardagsrummet, där soffan och fotöljerna fick byta plats för några veckor sedan. Dessutom fotöljen i matsalen bytte plats med en i vardagsrummet. Många kuddar och filtar på soffan inför mysiga höstkvällar :) Stickad pläd från TineK Home är en favorit just nu. Finns att köpa i min butik (har tyvärr inte hunnit lägga den i nätbutiken ännu - priset är 1699 kr). Mer svartvita foto med svarta ramar ska upp på väggen höger om fönstret (bild 2). Vi beställde ett porträtt på Oliver under vår Greklandsemester, som jag tror kommer passa fint där. Och foton på Alvar förstås.



Heippa hej !

Lite ommöblering i vardagsrummet. Egentligen precis som det var från allra början vad gäller soffans och fotöljernas placering :) Nya blomkrukor har också flyttat in. De räfflade gråvita keramikkrukorna från TineK Home är sååå såååå fina. De sitter som ett smäck hemma hos oss ;) Finns i butiken i fyra olika storlekar.

Nu känns det verkligen som hösten är här, sååå mysigt!! Just nu spöregnar det för fullt i lilla Hagfors. Som gjort för en filmkväll! Men innan dess måste jag fixa med firmagrejer, om nu internet är vid min sida efter att sambon kommit hem från jobbet. 

Igår var det en tröttis Ansko, för i lördags var det kalas :)! Min plan att dricka rödvin (som inte direkt är någon favorit) att INTE bli så full gick inte riktigt som planerad ;) Hur som helst kul hade jag, som vanligt !!

Nu ska jag försöka få mailen att fungera! Kan varken skicka eller ta emot som det är just nu..



Min lilla hjälpreda!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöta barn du har och en alldeles alldeles underbar hem:)))
Älskar din blog,
Kramis Lara

Anonym sa...

Såå fint du gjort,härligt m gamla glasburkar till lyktor!Ja Tine.k krukor är helt underbara!!!
Ha en skön Tisdag!
Camilla...

Tina sa...

Så vakkert du har det rundt deg! Har sendt deg en mail om ei matte tinekhome som jeg skulle bestilt i nettbutikken din. Jeg får ikke til å bestille. Kanksje fordi det er fra NOrge. Skulle gjerne hatt to stk grå tinekhome lysestaker også til kr 69,-. Send meg gjerne mail eller kommenter på min blogg. Må vel ha summen jeg må betale og til hvilket kontonr.

mvh Tina

KNORKAN - Inredning och skönhet sa...

Åh, så fint :)