onsdag 10 november 2010

Mer kök !
.
Hyllor Ikea. Vita små skålar från egna butiken & Ilva, kakburk från egna butiken.
.

Runt köksbord Ikea, vita stolar Tolix, pall House doctor & fruktskål från egna butiken

.

Hej på er,


Hoppas ni har det bra!!


Vilket fint vinterväder vi haft idag, snön ligger så fint på utsidan :)


Under helgen besökte vi julmarknad på Mårbacka, sååå mysigt! Där fick jag även se Ernst IRL, gissa om jag blev paff :) Mycket folk var det, och måste erkänna att det inte gick så smidigt att gå bland folkmassan med min gravida mage :D Det inhandlades bland annat bröd, sylt, gotlandssenap, julmust till sambon, slotts glögg samt två lingonkransar.. en del ska sparas till julbord :) ! Åååå vad jag älskar julmarknad !!!


Nu ska jag sätta mig på soffan och mysa en stund med min goa pojke, snart är det sovdags (tror inte jag orkar hålla mig vaken tills Grey´s anatomi :( ) !



Kram/Ansku

2 kommentarer:

Sofia sa...

Åh, pallen från House doctor är så fin! Och ännu finare när det blev "på riktigt". Gillar öppna hyllor i köket också, med en massa fina saker på!

Ha en skön dag!

Industri house sa...

Åh vilket underbart fint hem
du har!!Vad duktig du är på att
få till den rätta känslan!
Må så gott!kram jessica