fredag 5 mars 2010

fånga känslan !



Hej på er,

.
I dag är det vackert både inne och ute. Vilken härlig känsla!

.
I dag slutade jag redan kvart över tolv. Nu väntar jag och Oliver att pappsen ska sluta och sen ska han och lillkillen till badhuset. Dom har det som tradition varje fredag, en sån där "pappa-son grej".. =) Jag har däremot som tradition att gå till blomsterhandel och köpa lite blommor på fredagar, härligt att piffa till med små medel och gör dessutom susen för själen! I dag blev det ljusljusrosa ranunkler samt några pärlhyacinter.

.
Önskar er alla en riktigt härlig helg! Hoppas vi får njuta av fina vädret under helgen oxå :)

.
Vill även påminna att gårdsbutiken är öppen i morgon lördag mellan kl 12-15. Varmt välkomna!


PS. passar på att ge några boktips som ger mig riktiga vår/sommarkänslor.. At home with white samt stilrent och romantiskt av Atlanta Bartlett, Stilrent av Jane Cumberbatch samt en pytteliten bok inred med VITT av Hilary Mandleberg. Där några av mina favoriter med fulla av vackra bilder och inspiration! Att bläddra dessa får mig att må bra helt enkelt! De tre sist nämnda är gamla och finns nog inte längre att köpa hos bokhandel, men går säkert att hitta tex på blocket eller tradera. Har du någon/några boktips så dela gärna med dig !


.
Kram/Ansku

Inga kommentarer: