tisdag 2 februari 2010

Arbetsrum & lite annat
Hej på er,
.
Alla bilder i detta inlägg är hämtade från Granit´s hemsida.
.
Tänk om man ändå skulle bo lite närmare storstad. Jag skulle så gärna vilja köpa dessa saker till lillrummet. Det finns väl inget bättre än just Granit när det gäller småprylar till ett arbetsrum, blandat med loppisfynd så klart =). Vill vill vill.. Tycker tex tumstocken är helt ljuvlig :D Får nöja mig med att drömma bort mig på deras hemsida. Synd att det inte blev något Stocholms besök häromsist för då brukar vi alltid ta en sväng till Granit. Men så är det när man bor mitt i ingenstans, i världens ända =)
.




Nyckelband är aldrig fel och baljan skulle ju funka perkeft som en tvättkorg på sommarna.
.
Kanske ska övertala sambon att ta en tur till Oslo, dit är det ju baaaaara 20 mil och där finns den närmaste butiken.. :D Hahahaa, vad glad han skulle bli :D
.
Nu ska jag ta hand om lillkillen som är fortfarande förkyld.. en mysdag ska vi ha!
.
PS. Lovar att visa bilder från "arbetsrummet" så fort rummet bli klart.
.
Ha en fin dag!
.
.
Kram/Ansku
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dom har mycket snyggt där på GRANIT....önskar de hade en webbutik.....M

Jessica sa...

Har de tidningsstället i vit tro? Är på jakt efter något liknande till mitt kök. Trevlig blogg du har:)

VITA NYANSER sa...

De är så fina alla sakerna från Granit. Jag skulle oxå gärna bo närmre = )....

Kram L-l

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Jaaaa, bara snygga saker!

Må så gott//L