fredag 16 oktober 2009

Hej på er,

I dag är det riktigt höstväder. Vi är hemma hela familjen idag. Jag och lillen är lediga. Sambon har varit förkyld flera veckor och har drabbats av bronkit. Även jag är återigen lite förkyld.

Vi har nyss tänt i kakelugnen. Det blir höstmys inomhus :D Ska försöka hinna med att fota lite för butiken och även göra några kransar.. Får se om jag lyckas med att fota mina nya tekoppar och en ny kudde så kan jag visa er under helgen :)

Hoppas ni får en riktig skön helg!


Kram/Ansku

5 kommentarer:

Anna sa...

Åh vilket mys med kakelugn *avis*. Mindre kul med förkylning, det har vi också härhemma.

Ha en skön helg!

Kram ANna

Monica sa...

Hej,
det låter mysigt att få vara hemma och pyssla men väldigt tråkigt att vara förkyld! Hoppas att alla piggar på sig.

Jag kanske får locka med att delta i min utlottning av fina skolplanscher i miniatyr av insekter!
Titta in hos mig, hälsningar Monica

Pia sa...

Så mysigt i har den hemma hos Jer:-) Vil også ønske Jer alle en rigtig god helg:-)

KRAM

omenakaneli sa...

Sinulla on tosi kiva blogi! Ja ihana tuo kaakeliuuni, saisinpa sellaisen myös omaan kotiini. Varsinkin tällaisilla ilmoilla olisi mukava istua takan lämmössä. :)

VITA NYANSER sa...

SÅ FINT!

Kram L-L