tisdag 5 maj 2009

Maison Belle


Hej på er alla goa,

I går fick jag en efterlängtad leverans från Isabella Smith till butiken. Så idag har jag städat lilltoan med Maison Belle series "Bathroom" - en underbar rengöringsspray som doftar ljuvligt i lavendel och mint.. Konstigt nog blir städningen direkt mycket roligare. Har själv använd Maison Belles produkter sedan i höstas och är jättenöjd. Underbara helt enkelt. Piffade till med samma series flytande tvål med rosendoft, både hygienisk och väldoftande och dessutom fint att se på :) Jag försöker ta bilder på allt och lägga in på hemsidan inom kort.

Jag längtar tills badrummet på övrevåningen blir klart. Sambon min är duktig och håller på med badrummet nästan varje kväll. Vi har ju rivit badrummet helt så det blir en omfattande renovering. Vi kommer bl.a att ha ett stort gammaldags duschhuvud - någonting som jag drömt om länge.. :)

Ha en fortsätt skön vecka allihopa !!


kram/Ansku

2 kommentarer:

millandante sa...

Roligare att städa sa du... denna måste jag testa!!!
Fin bild som vanligt!!
Kram

Signe 1 sa...

Hej Ansku, fin bild på din lilla familj, kul att fler 'visar sig' i bloggen, då får man ett ansikte på den man skriver till! Skönt att handdukarna hittade fram!:-) Stor kram Sofia