fredag 6 juni 2008

Inspirationsbilder från butiken

Anskus kammare


Fina bokstäver från Sipikka...


Burk som kan användas på flera olika föremål, tex att ha skorpor eller flingor i

Lyxiga handdukar från Hannas

Bland annat skärbrädor av porslin från House Doctor

Klicka på bilden för detaljer

Fina fågelbord samt stapelbara korgar i old zink från danska House Doctor

I butiken finns det massor av olika ljuslyktor

Bl.a salt/pepparströare

Närbild på en av lyktorna

Klicka på bilderna för större bild.
-
Visar lovade butiksbilder. Anskus kammare namnet kommer från mitt smeknamn Ansku om det är någon som undrar. Sortimentet i butiken är en blandning av svenska, finska och danska produkter med känsla för vitt. På bilderna syns mycket nyheter bland annat från danska House Doctor. Danskarna, dom kan eller hur ? Dom har mycket bra smak tycker jag iaf. Jag bara älskar den danska inredningstilen. De flesta produkter finns även på min nätbutik. Den fysiska butiken är för närvarande öppet efter överenskommelse, meila eller ring gärna innan så gör vi upp en tid- info@anskuskammare.se resp 0563-15200.
-
kram/A-M



2 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Hej! Jag hittade hit från Hwita rum där du skrivit adressen hit. Åh, vad mycket fint du visar! Jag har tittat igenom HELA din blogg och allt ser så mysigt och fint ut! Ha en bra dag! /Titti (Cetsy på Hwita Rum)

Anonym sa...

Tack för goa ord inne hos mig!
hälsar en glad ruffa
ps. självbklart är det ok att länka :)